wtorek, 10 listopada 2015

Przeniesienie Dwóch Światów i Gdy Jesteśmy Sami... na nowego bloga!

Kochani!

Żegnam się powoli z moimi poprzednimi blogami i przenoszę swoją twórczość na nowy adres. Po zakończeniu Rubinu i Stali - całość opowiadania również zostanie tam przeniesiona. Informuję jednak wszem i wobec - Dla wszystkich chętnych - opowiadania "Dramione - Dwa Światy", "Gdy jesteśmy sami..." oraz wszystkie Miniaturki Dramione mojego autorstwa - możecie znaleźć na nowym blogu:





Serdecznie Zapraszam! :)

Dla osób chętnych są dostępne również wersje PDF moich opowiadań oraz miniaturek. Również zapraszam!


Jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko. W razie pytań zapraszam do kontaktu: venetiia.noks@gmail.com.
Zapraszam Was również do czytania mojego autorskiego opowiadania, które wkrótce się rozkręci: venetiia-noks.pl

Do zobaczenia!

Venetiia Noks

16 komentarzy:

  1. Do zobaczenia ! Zaprasza tez do mniehttp://zakazaneuczucie-dramione-hansy-i-inne.blogspot.com/?m=1 ten blog jet od nie dawna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że wersje PDF trzeba pobrac ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie mam już cierpliwości do rozsyłania PDF-ów. Udostępniłam możliwość korzystania z mojego transferu na chomikuj, więc nie trzeba mieć konta, by ją pobrać. Dla chcącego nic trudnego, a dla mnie jeden obowiązek mniej :)

      Usuń
    2. Sprawdź jeszcze raz, bo to niemożliwe...

      Usuń
  3. Kochana, chciałam przeczytać od początku dwa światy na nowym blogu ale czesc rozdziałów sie nie laduje niestety na telefonie 😞 Tylko biały ekran z numerem rozdziału 😞
    A poza tym weny 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z powodu czcionki. Musisz sobie wyświetlić opcję "wersja na komputer", wtedy wszystko ładnie idzie przeczytać :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Weny, weny,weny... Kochaniutka, ja czytam i czytam i oderwać się nie mogę
    Zapraszam do mnie
    http://maddieravenclaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wszystko przeniosłaś na jednego bloga. Ładny szablon :D
    Szkoda tylko, że trzeba płacić za pobranie... W każdym razie gdy ktoś nie ma konta, to nie mogę pobrać pliku powyżej 1MB za darmo :( Chyba że da się inaczej? Nie znam się na tym :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udostępniam swój własny transfer, z którego można skorzystać przy pobieraniu.

      Usuń
    2. Dziwne, jeszcze kilka dni temu mi nie działało, a teraz pobrało się w 10 sekund. Zabawne. Dzięki za odpowiedź!

      Usuń
  6. Wszystko co dobre szybko się kończy, wszystko co piękne szybko przemija :)
    Koniec przygody z Twoimi historiami, choć będę je czytać to już nie na bieżąco, już nie będę na nie wyczekiwać :) Miniaturki i historie już pobrane, czekają na mnie! Dziękuję za możliwość przeniesienia się do Dwóch Światów, Komnaty Dracona w Gdy Jesteśmy Sami, do niezwykłego małżeństwa Z Rubinu i Stali oraz wszystkich miniaturek. Dziękuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń